Undrar som en flundra...

Hur jag ska lägga upp min sista vecka i Skåne innan den temporära flytten. Det ska pluggas, städas lgh, packa grejer, köra grejer till pappa, säga hejdå till alla...jag har svårt att få ihop logistiken just nu. Om jag känner mig själv rätt så gör jag inget förrän jag riktigt måste men hade ändå tänkt vara duktig och städa bort endel nu i veckan så slipper jag ju det till veckan, himla smart jag är, får se hur det går med den planen.

Förresten så är flundror väldigt fula fiskar om än goda, undrar vad som hände för att evolutionen skulle ge dom det utseendet?

Kommentarer
Postat av: mum

Heja tjejen nu är det upplopp... ge gärnet så bjuder jag på middag å tårta när du kommer hem!! vi ses snart!! :)

2011-05-26 @ 18:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0