Väderomslag!

var nog det roligaste som stog på schemat igår förutom lunch med Linn, Hanna och Anna på GeoII.
Från soligt och blåsigt hör jag plötsligt en blixt kanlla till och sen öppnar sig himmelen och jag öppnade mitt fönster och fotade spektaklet.


Marken hann knappt bli täckt av ett vitt lager så slutade det. Lustigt nog gick ett billarm på parkeringen medan det haglade, jag är glad att jag hade tak över huvudet! Tentapluggandet går framåt så sakteliga, idag ska jag belöna mig med några timmars gycklande, gå på lina, cykla enhjuling och jonglera osv...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Håller på att skriva lite om Hovdala och googlade lite på bilder och hittade hit. Läser du geologi i Lund? Blev så nyfiken. :) Läser själv till landskapsarkitekt i Alnarp och när jag såg var du varit på för exkursioner så insåg jag att vi gjort många liknande turer. Hoppas du har en trevlig dag!

Mvh

Emelie

2011-05-25 @ 14:58:08
URL: http://www.foxinabox.se
Postat av: Emelie

Inte riktigt klar! Har fyra år kvar, haha. :) Men ja, det är härligt att få vara ute! Vi ska åka till Öland nästa vecka. Mycket resor också, slår att läsa juridik i alla fall! :D

2011-05-26 @ 14:53:50
URL: http://www.foxinabox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0