En seriös sjukgymnast och övningar!!

Var till Lundagymnasterna idag och träffade en sjukgymnast som direkt sa att det är orsaken till problemet vi måste komma åt, självklart sa jag, det låter bra! Nu måste jag börja tänka på hur jag går för att bli av med denna skit, kanske inte så konstigt att efter 1,5 år med smärta att jag går lite konstigt!?

Fick dessutom ett övningspapper för att kunna sträcka ut de muskler som påverkar plantar fasciitan samt sådant som ökar blodgenomströmmningen!

Nu ser det lite ljusare ut i horisonten!

Kommentarer
Postat av: mum

men!! låter ju bra om det går att träna bort!? det enda jobbiga e då att hinna träna elller att ta sej tid till dej... ja har stor erfarenhet av det ;) bara att görat så mår kroppen å hela vi bättre :) heja heja mitt <3 Puss å Kram

2011-11-17 @ 12:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0