Jag vill också vinna!!

nog för att en 2:a placering inte heller är helt fel. Det handlar såklart om Marits fototävlingar som han alltid är så duktig och anordnar!
http://www.maritwebart.com/autumn2011/
Där kan ni kolla på lite fina bilder om ni har lust.
Här kommer min nattbild som sånär vann.

Nu var det riktigt länge sen jag fotade tråkigt nog. Jag upptäckte dessutom för ett tag sen att den lilla plastbit med gummi som omger sökaren har trillat av och jag hittar den inte...går det köpa en ny sådan? Dessutom känns det som att min kamera är lite "sjuk", den är så dålig på hitta fokus.

Kommentarer
Postat av: mum

Ha haha Du har redan vunnit mitt hjärta ;) Pussen

2011-11-26 @ 18:05:49
Postat av: RiWa

Tycker faktiskt din nattbild var finast... såg att det var din innan tävlingen var över...



Sök på "Ögonmussla EF" på cyberphoto så kan du köpa en ny gummiplupp...

2011-11-30 @ 22:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0