Det är aldrig en lämplig dag...

...när någon snor ens cykel, men just nu känns det som dubbelt så olämpligt som vanligt med tanke på att jag ska gå så korta sträckor som möjligt i och med att jag nyss fått en kortisonspruta i foten. Blev väldigt besviken när jag upptäckte det ikväll efter att jag spenderat dagen i Helsinborg med att plugga till tentan med mina underbara klasskompisar Malin, Johanna och Linnea. Nu har jag blitt av med två cyklar på inom ett halvår, en i Skellefteå och en i Lund är inte det maximal otur...


Bilden tog jag i fredags när Linnea och jag var ut på en liten nattlig fotosväng, i helgen har det dessutom varit riktigt rugigt på kvällarna med temperaturer runt nollan, nu är det verkligen dags att börja se sig om efter ett par vinterskor.

Ser inte framemot morgondagen då jag måste tjafsa med lokalbussarna för att ta mig till skolan istället för att cykla! Sjukt irriterande men ska försöka tänka positivt i stället...det finns alltid nån som har det värre!

Kommentarer
Postat av: mum

NÄÄ va otur du har!! Önskar att du får tillbaka båda dina Cyklar NU!.... kanske en utopi men...Hoppas allt annat går bra <3 Älskar dej min "lilla" kämpatös! Jag ÄLSKAR dej <3 puss

2011-10-18 @ 22:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0