Nu tar jag mitt pick och pack...

...och flyttar 500 meter på ett ungefär. Hanna och jag ska uppgradera oss till en lite större, lite finare, lite mysigare lägenhet och lite närmare stationen.

Ikväll gick vi i skolan till kl 17 vilket hör till undantagen, man blir så mossig i skallen, men hursomhelst fick jag en liten uppenbarelse...shit det är snart jul, det var mörkt redan när vi skulle gå hem, det är bara att bunkra upp med värmeljus och glögg så vi kan ta oss igenom mörkrets tider.

Imorgon kommer dagen och kvällen bestå av packning och flyttning och svett så då bloggar jag inte!

Kommentarer
Postat av: mum

Grattis å lycka till med er nya lya! :) KRAMEN

2011-10-31 @ 22:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0