The new me...

Kanske skulle testa att börja modeblogga?!
För att det är så JAG...eller så inte, men här kommer i alla fall ett försök!

Topp från Skank, ekologisk såklart ;)

Armband från Rosie&Rosie eller vad det nu hette!

Den nakna sanningen i mössa från Colour i den underbara färgen lila som fortfarande känns lika rätt för mig, det är nästan det nya gröna.
Beställde dessa saker från Junkyard tillsammans med en jacka för pengar som jag fått i present. Jackan har jag inte bestämt om jag måste byta storlek på bara.

Jag har upptäckt att jag är sjukligt besatt av att beskära alla foton som jag lägger ut på bloggen, det känns som att jag måste lägga en "finishing touch" på bilden och om jag inte gör det så blir den inte lika bra. Undrar om detta är en fotografs värsta mardröm, att aldrig bli nöjd med sina bilder eller kanske snarare ett redigerings-beroende?

The new me är dock fortfarande the old me med lite nya kläder bara;)

Kommentarer
Postat av: lillmarit

Sötnos! :)

2011-10-21 @ 21:52:50
Postat av: mum

Saknar dej gullis! Puss :)

2011-10-22 @ 11:50:00
Postat av: RiWa

Vilka fina kort du tagit, var som en annan typ av byggnader där nere. Grymt fint kvällsljus på några, blev som inspirerad men här är det ju BECKSVART när man kommer hem så måste känna suget under några få timmar på helgerna... By the Way, färgen på mössan är bara så du. Ha det bäst Kram

2011-11-12 @ 22:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0