Från -arp till -hult

Många ställen i Skåne slutar på -arp medan i Småland slutar många ställen på -hult. Hursomhelst har helgen varit bra och händelserik och jag har vart till Småland på IKEA i Älmhult en sväng. Fredagen i Lund spenderades på Gerdahallen med ett pass Styrkeyoga och sedan på Lunds stadshall där Semestersabotörerna uppträdde under helgens humorfestval sedan blev det bio, Daniel Craig i Cowboy and Aliens, helt ok film om man gillar action och lite prat, jag tycker att Daniels Craig har läskiga ögon.

Lördag bar det iväg till Hässleholm och sen till Älmhult där jag handlade lite ramar och annat för att göra mitt rum lite trevligare, kanske måste lägga ut nån bild på det snart så ni får se hur jag har det nu!

Idag bar det iväg till Lund igen med mina fynd och en byrå! Nu har jag lite mindre grejer på golvet...sedan mat med Linnea och fika på Espresso House med Linnea och Matilda och pratade ikapp oss om sommaren.

Kommentarer
Postat av: mum

Låter som om du haft en bissi helg!! Puss frå en mor som på dej tror! :)

2011-09-06 @ 20:45:30
Postat av: Sara-häst&ponnyryttare o hobbyfotograf

rolig helg helt enkelt :D ? eller? :)

Trevlig blogg! allt bra?

2011-09-06 @ 22:46:12
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0