Som vanligt i Geologins tjänst...

riskerar vi våra liv för att undersöka de mest fascinerande platserna.

Ingen skadade sig idag vilket är anmärkningsvärt med tanke på tidigare olyckor och den leriga slänten vi befann oss i. Hittade mycket svamp och skänkte då en tanke till kära Marit som har fått fnatt på svampar så här kommer en till dig vännen;

Förutom gråsuggor och spindlar hittade vi även en hel del grodor små och söta!

Dagen gick bra och var snabbt över, lunch intog jag i min nyinhandlade mat-termos som funkade utmärkt, ett bra inköp med andra ord. Nu är min motorcykel på väg till Skåne så till helgen kommer jag nog att testa den, känns som att det kommer bli ett kärt återseende!

Kommentarer
Postat av: mum

Låter som om du har det gott :) Å din kära hoj åker som värsta kungligheten me blir säkert glad av att bli utsläppt igen.. Kör försiktigt min älskade "unge" :) Puss

2011-09-26 @ 22:20:44
Postat av: lillmarit

Ursöta svampar, jättesöt groda. Tack sötaste Jessica :)

2011-09-26 @ 23:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0