Something's stuck in my brain...

...and I can't get it out!! Till det att min tillfälliga lobotomering har gått över har jag kommit på att folk (släkt) kan ge mig följande saker eller bidrag till dessa;

1) Regnjacka, kan vara bra att ha då det ofta regnar och speciellt när vi är ute och jobbar i fält! Tänkte investera i en riktigt bra jacka, byxor köpte jag förra året som håller tätt bra, min gamla jacka är det sämre med. En blöt Jessica är en ledsen Jessica.

2) Ryggsäck, min fina orangea Corker från Haglöfs har ena dragkedjan gett upp och det vore inte så roligt att upptäcka att min matsäck eller mina dyrbara geologiböcker försvunnit ur den. Vill ha en som är snygg såklart men det vore också bra om jag rymde mitt stativ och kamera så jag kan köra motorcykel ut på mina fotoäventyr. Stativ går iofs att spänna fast bak på hojen också...

Hursomhelst detta är två saker som jag behöver och kommit på! Sedan finns det tusen saker till som jag också skulle vilja ha men får försöka ta en sak i taget tror jag!

Någon strand jag besökte för exakt ett år sedan, Skåne, Österlen, det var varmare då! Hoppas värmen inte lämnat oss ännu!

Kommentarer
Postat av: mum

OK!! :D Puss

2011-09-20 @ 21:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0