Vaknade med dunder och brak!

Det kom ett rejält åskoväder och väckte mig i förmiddags. Lite mysigt faktiskt och det känns som att man kan sova bort stora delar av dagen utan dåligt samvete...

Har inte rört min kamera på väldigt länge nu men det är dags att ändra på det då Marit dragit igång en ny fototävling med hård konkurrens så  det är bara till att vässa armbågarna!

Detta är en bild på gårdagens middag, Hemgjord Sataysås med kyckling och sallad, det var gott och kul att testa göra såsen, det är gott med jordnötter men lätt att bli less också¨, jag har frusit in den överblivna såsen :P
Helgen har spenderats i Lund med festande fre-lör, först Spårt-kickoff och sedan födelsedagsfest hos Emelie där både Anette och Emelie firades. Kul. Idag har jag inte gjort så många knop, ska iväg och spinna en sväng med Linnea så jag inte behöver ha så dåligt samvete ikväll :)

Kommentarer
Postat av: mum

Mmmmmm så GOTT! varför har du aldrig på skypen?

Puss :)

2011-09-13 @ 16:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0