Dags att investera i en spade...

Det är ju ingen som skottar mellan bilarna på parkeringen!! I Norrbotten har de inte alls fått lika mycket snö!
Var till Lule idag men då visade sig lektionen vara inställd så åkte hem nästan med samma! Kul, mycket kul! Men det gör inte så mycket för jag är rätt glad och nöjd i alla fall, åker till systeryster i Frankrike om en vecka och då är det svårt att gå ner sig, dessutom ska jag ner i en riktig guldgruva imorgon- Björkdalsgruvan! Fina grejer, sköt om varandra därute i kylan!

Kommentarer
Postat av: Staffan Sidenmark

Jag tycker det är bättre med en sop för då blir det mindre repor på bilen. (jag vet eller fråga Johanna !!)

2012-12-05 @ 16:09:16
Postat av: mum

Saknar dej för att jag inte sett dej på flera daaarr.... oj vad man kan vänja sej mycket :) puss vi ses snart hoppas jag :)

2012-12-06 @ 20:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0