Glittrigt!

Tusen tack till Sofie som fixade mina naglar, det är första gången jag har testat detta och det var roligt att se förvandligen, känns inte som "mina" naglar än men det blir nog bättre med tiden! Ville ha juliga naglar och vi hittade några fina färger att kombinera!
That's them, nails by bästa Silwer! 
Imorgon väntar Lule på årets sista besök och sedan blickar jag framåt mot resan på torsdag!
 
Förresten, på bilden håller jag i en sten ;) en ventifakt(vindslipad) från Åland, någon slags porfyr har jag fått veta, den transporterades från Åland till Skåne på något sätt och nu har jag transporterat den till Skellefteå, ja då vet ni som är intresserade av sådant!

Kommentarer
Postat av: MumNää

Nice!!! Vill oxå ha ;) kanske...

2012-12-10 @ 22:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0