Vi ser det snöar!

Denna helgen har förflutit i samma anda som föregående! Vänner, fest och familj! En skön helg utan plugg, fick veta  i fredags att jag fick toppbetyg på en rapport jag skrivit samt att andra grejer i samma kurs är alla godkända så det fick mig att tillfälligt slappna av lite!
Idag har det snöat mest hela dagen och det har varit såna fina stora lovikavantar som fallit från himmelen!
Imorgon är det början på en ny vecka, en vecka som blir kort studiemässigt då jag åker till Paris på torsdag för att få umgås med syster och småtrollen som är så söta! Jag har nåt riktigt fint att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: MumNää

Grattis!!! Du e så himla duktig så nog förstår jag att du får bra respons/ betyg!!! :)

2012-12-10 @ 22:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0