Fördelar med Skåneland...


Har kört en sväng idag, det har varit mellan 2-5 plusgrader och sol hela dagen så kunde inte låta bli när jag ändå var i Hässleholm. Åkte egentligen hit för att kolla om jag fått någon post, har lite strul med mitt mobilabonnemang då jag tydligen glömt betala en faktura för novembermånad, men har inte fått faktura eller någon påminnelse om betalning...shit vad låst man blir när ens "livlina" är avsnörpt. Tur att jag har fungerande internet iaf, måste nog fixa så Teliafakturorna dras på autogiro hädanefter så jag slipper såna här tråkiga överraskningar!

Kommentarer
Postat av: yamahajossan

Din lilla skit!!!!!!!!!!!! Tänker mycket på dig!

kram

2012-01-19 @ 10:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0