Kontraster...

...Lugnet mot Pulsen, Snö mot Grönt gräs
efter en smärtfri resa är jag tillbaka i min vardag.

På några timmar har jag åkt från ett kallt vinterland till något som kändes som rena rama våren, solen värmde kinderna och gräset gror för fullt. Översta bilden var resultatet efter gårdagens bak, vanliga kladdmuffins i underbart fina formar och med några minimallows som pynt! Det tillsammans med Flygande Jakob utgjorde min avskedsmåltid och maten blev väldigt omtyckt trots att det ju egentligen är rätt säkra kort :)

Kommentarer
Postat av: mum

Underbart GOTT Tack för måltid å denna vintervistelse.. vi ses snart igen!! min min goa tjej! Kramiz

2012-01-06 @ 19:42:48
Postat av: Faster Ullis

Kul att dom blev använda... = ) lycka till nu med vårens plugg o tentor. Vinterkramar från oss! /Ullis

2012-01-06 @ 21:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0