Överraskande!

Fick för någon dag sen veta att jag klarade senaste tentan och inte bara det jag fick högsta betyg, nu har jag lyckats med bedriften att få VG på höstterminens båda kurser vilket är en glad överraskning. Ett litet kvitto på att mitt slit och min vånda i alla fall fört nåt gott med sig!
Bjuder på en bild från 2006 i Forshed, Norrbotten som visar ett prov på min enormt välartade teknik på skidor, hur det gick sen kan jag berätta över ett glas rött.

I Lund kan jag denna vecka rapportera om ovanligt kylslagen luft och snö som nederbörd, dagarna bjuder på klart, soligt väder tack vare det högtryck som nu befinner sig öster om oss i Ryssland.

Kommentarer
Postat av: mum

UNDERBART GRATTIS!!!!Tänk att du e min "lilla" unge...du e så duktig och envin men lite lat!! Jag älskar dej!! Å hahaha på bilden påminner du mej om mej själv i alla fall i kroppsspråket;) hahaha hur fasiken är det möjligt :)

2012-01-28 @ 10:07:47
Postat av: lillmarit

Du är så duktig. Grattis! :)

2012-01-28 @ 20:44:35
Postat av: Madde

Jag länkade dig på min blogg! Hoppas det är ok snuttan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0