Sista kvällen i Norrland...

Har varit dålig både på att fota och blogga under dessa veckor, har haft fullt upp med annat och dessutom när jag väl tror mig ha med kameran och ska fota så har jag glömt den!

Fick en julklapp i morse av kära faster och Zigge, inte helt fel att vakna av presenter :)

En massa bakgrejer och choklad! Tror kanske det fanns en baktanke med denna present ;)
Blir i alla fall sugen på att testa mina nya fina formar, får se om jag lyckas knåpa ihop något i kväll som annars bjuder på middag som jag ska laga, Flygande Jakob, mums!

Det har snöat rätt så friskt de senaste dagarna och det är så mysigt, hoppas hinna njuta av snön i Norrland en gång till innan sommaren kommer :)

Ska åka tillbaka till Skåne nu och fixa min tenta den 13 januari!
Tjilivippen!

Kommentarer
Postat av: mum

Underbart att få ha dej hemma fleraaaaa dagar :)Lycka till på tentan!! du e bäst!!! Puss mum

2012-01-05 @ 23:27:51
Postat av: Faster

Kram, kram på dej med.. = ) ha alltid "Bak"-tankar om mej. Hoppas dom ska komma till användning./Ullis

2012-01-06 @ 22:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0