Löning ja tack!

Idag kom lönen, en HEL månadslön, det var ett år sen sist! Förutom de där obligatoriska räkningarna ska det shoppas lite kläder samt att betala resan till Frankrike. Jo för er som inte vet är det dop av Ellen i Tours så förutom jag åker pappa,mamma och göran och nina. Vi blir borta mellan 9-19 augusti! Det ska bli så skönt med lite varmare väder och lite miljöombyte!

Bjuder på en teckning av undertecknad från förr! Jag var ju som en liten pojkflicka när jag var liten...ja kanske fortfarande, jag ritade i alla fall inga prinssesor och slott!

Kommentarer
Postat av: Mum

Nää det kanske du inte gjorde men du var och är söt som den sötaste prinsessan på jorden! Puss

2012-07-27 @ 07:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0