Fotläget?

Mina fötter är fortfarande lite ömma under och kring fästet vid hälen men mycket bättre. Sjukgymnasten jag var hos i höstas gav mig några enkla stretchövningar som gav mig hoppet tillbaka och jag har i princip kunnat gå smärtfritt efter det. Nu har jag slarvat med stretchningen ett tag och då blir fötterna ondare så nu får jag skärpa mig igen! Snart är våren här och då ska jag springa vårruset med samma tjejer som förra året om än jag inte tänkt löpträna nåt inför det utan bara simma och gå.

Jag måste bara påpeka att jag under denna vinter har uppskattat att kunna gå utan smärta. Jag har inte kunnat göra det på nästan 2 år så för mig är det stort. Det är underbart att gå!

Har rätt mycket nu i min mentala kalender som ska fixas men vill inte tråka ut er med sånt, försöker ta en dag i taget och fixa saker då jag är på bra humör.

Längtar hem till Skellefteå och mamsen där! Snart kommer jag :)

Kommentarer
Postat av: mum

De e bara du kom!! Ja väntar.......... Puss

2012-03-09 @ 19:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0