Biolyx!

Idag lyxar jag till det med en bio med Johanna min egen rockstjärna! Vi ska se Avengers, som jag har längtat efter detta! Demikon bjuder på bio så det tackar jag för(vann biocheck i en tävling där jag skulle gissa bergarter på 3 stuffer).

Hurricane Love, Debaser i Malmö i december, Johanna vid keyboard ;P

Mitt rum är en enda röra med flyttkartonger och kläder överallt, jag har fokuserat mest på plugget denna vecka och sen varit helt apatisk i hjärnan på kvällarna och inte kunnat somna...hoppas den trenden vänder ikväll. Har mycket att fundera över...vill packa smart, få iväg flyttgodset smidigt med lastbil, bra resplan, gott väder(går ju inte påverka men hoppas), trevlig avslutningsfest fredag, surströmmingsbjudning på söndag och såklart ska jag ha minituöst planerat allt i minsta detalj. Blir så less på mig själv ibland.

Ny reseplan för tillfället;
Algustorp - Filipstad 48 mil
Filipstad- Östersund 48 mil
Ö-sund - Skellefteå 47 mil
WROOOOOOM

Kommentarer
Postat av: mum

Älskade Jessi jag förstår att du inte kan sova... men det löser sej!Allt behöver inte vara perfekt det blir bra ändå <3 Njut av skåne för snart e du här och vi är flera som ser fram emot att få ha dej i norrland!! ÄLSKAR dej du din goa tjej!!!!

2012-05-23 @ 08:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0