Göt-la-borg here I come!

Imorgon blir det att på förmiddagen samlas med ett gäng peppade funktionärer för att sedan köra bil upp till Göteborg där starten för Tandemloppet 2012 går. Sedan är vår uppgift att hålla ordning på alla cyklister så de cyklar rätt väg och håller snyggt och rent runt sig, hela långa natten och lördag pågår det. Inte många minuters sömn räknar vi med men det blir en rolig och för oss nykter tillställning. Inget regn ser det ut att bli men däremot lite blåsigt, men det är det väl alltid på Västkusten?!

I övrigt handlar livet mest om att bli klar med en rapport som förhoppningsvis ska bli klar till den 26 maj så jag får några dagar på mig att flytta innan månadsskiftet.

Längtar hem nu och hoppas att sommaren följer med mig norrut när jag åker. Samtidigt känns det otroligt vemodigt att lämna Skåne när jag tänker på det så därför förskjuter jag oftast de tankarna!

Igår spenderade Hanna och jag kvällen ute på vår innegård med att rensa plattorna och snygga till allt där ute med några andra grannar, dålig uppslutning men trevligt att träffa några man delat trappuppgång med, varsin pizza fick vi för besväret!
Visst blev det fint!
Just ja, tog ju mod till mig igår och gick och klippte mig så nu är det lite kortare och lite luftigare än innan, perfekt inför mc-säsongen :)
Nu är det dax att packa för tandemeventet, vinterjackan åker ner :S

Kommentarer
Postat av: mum

Oj va spännande med cyckelgrejen!! förstå dina vemodskänslor inför hem-flytten!! men det blir bra Jessi... Skåne e kvar å du e ung å vacker!!! Ha en trevlig helg! Puss på dej mitt hjärta!! mum

2012-05-11 @ 08:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0