Reseplaner...

30 – 31 maj Algustorp – Vansbro 50 mil

Sov

31 – 1 maj Dalarna – Gubbhögen 55 mil

Sov

1 juni besöka Korallgrottan ca 30 mil

Sov

1 – 2 juni Gubbhögen – Skellefteå 39 mil

Totalt 164 mil

.....

Allt till en kostnad på cirka 4000 kronor. Vilket äventyr, jag känner redan hur slut jag kommer vara i kroppen efter 50 mil :S men samtidigt så spänd för allt nytt att upptäcka. Just nu innan jag bokar boende tar jag reda på om det går att besöka grottan såhär års och vad det kan kosta, max 1000kr inte mer hoppas jag på...specialpris för lilla mig vore tacksamt. Hoppas allt klaffar och att solen och värmer är med mig på resan, är rädd att Jämtland är lite kyligt såhär års!


Kommentarer
Postat av: mum

Din resa kommer är välplanerad och kommer att bli super!! kan bli lite trögt om det regnar mycket.. men vad gör det när du e på väg HEM <3 jag kommer säkert att vara orolig tills jag ser dej utanför min dörr :) men.... Älskar dej å ska be om extra skyddsälglar kring dej å din fina hoj!! Puss

2012-05-20 @ 08:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0