Stoppad korv!

Körningen dag 2 blev drygt 45 mil. Regnskurar under hela färden, blev inte så njutbart att besöka Mora och Ljusdal som jag hade hoppats, jag skyndade mig snarare därifrån i hopp om att regnet skulle avta...när jag sedan kommit ut på E4:an vid Hudiksvall och det fortfarande inte slutat gav jag upp hoppet. Nån timme senare sitter jag nu i en liten stuga på Snibbens camping i en liten stuga som jag hyrt för natten och tro det eller ej, men nu tittar solen fram.

Blev inga bilder idag då jag inte hade nån vidare inspiration eller lust att bängla med kameror när det regnade...men här sitter jag nu på campingens trådlösa nät med min gröna lilldator så tänkte jag kan lägga upp lite bilder jag tog igårkväll i Laxtjärn.



Dalarna har liksom Västerbotten en stark gruvtradition, många gruvor har jag kört förbi och geologiska museum sedär ;)
Jo just ja, rubriken, har känt mig som en stoppad korv hela dagen med mitt regnställ, brukar inte ha 4 lager kläder på mig då jag kör men idag krävdes det då det endast var 5 grader varmt då jag lämnade Laxtjärn.
Imorgon hoppas jag Höga Kusten visar sig från sin bästa sida eller iaf inget regn, det är det enda jag ber om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0