Tiden bara springer förbi...

Jag hinner inte med, börjar bli stressad över att det är så mycket och många jag vill träffa innan jag blir västerbottning igen. Nu är det bara knappt 20 dagar till skolan är klar och sen ska jag tömma mitt rum, skicka alla kartonger med lastbil och sen hoppa på motorcykeln och köra de dryga 150 milen hem. Önskar dessutom att jag slapp åka själv, Annette har lovat att slussa mig ut ur Skåne om hon kan, men sen då!! Kommer kännas som jag är ute på en pilgrimsresa...

Ser jättemycket framemot att testa mina geologiskills i Boliden, kanske måste repetera lite mineralogi och petrologi så jag inte är helt borta när de snackar massa facktermer. Ska jobba precis hela sommaren från den 11 juni till 2 september, men får enligt Ian lov att ta nån vecka ledigt om jag vill, blir iaf en vecka i Frankrike men skulle också vilja fjällvandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0