Då var man med jobb...

Hej hopp!
Nu slipper jag oroa mig för att bli uttråkad och sysslolös, ska jobba from måndag till sista oktober på  mitt gamla jobb, med att svara i tfn åt socialkontoret. Det ska bli kul att träffa alla jobbarkompisar igen och få lite extra pengar!
 
Igår var jag för första gången på Bishops Arms sen jag flyttat hem. Vi tackade av några av de geologer jag jobbat med i sommar som ska sluta och flytta från Sverige. Riktig trevlig kväll blev det med mycket skratt och öl med nya och gamla bekantskaper.
På söndag blir det förmodligen fototripp för dessa tre kameror!

Kommentarer
Postat av: mum

Dra va det rulla nu!!! å så kul att du finns nära!!! Puss my love :D

2012-09-21 @ 12:34:15
Postat av: Lillmarit

Hoppas

2012-09-21 @ 22:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0