Fotandet i första rummet!

Hej hopp!
Spenderat dagen och aftonen med mina knasbollar Marit och Jossan på ett litet fotoäventyr. Så min röra som jag ställt till med i köket och hela lägenheten för den delen får vänta även om jag ser framemot när det är klart!
 
Ingen av oss tre hade varken någon fotoinspiration eller aning om vart vi skulle ta vägen, så smånigom hamnade vi i Jörn på stationen där vi fikade och knäppte något kort.
Förra året var jag och Marit till Kaxfallet så det fick bli nästa destination, vid det här laget hade solen kommit fram och värmde skönt! Väl framme blev det dags för att göra upp en liten brasa, här hände det värsta!!! Jag blev enligt mig helt oprovocerat stucken av en geting i ryggslutet och med rädsla för att den var kvar drog jag ner byxorna och Jossan fick den otrevliga uppgiften att kolla om getingen gick att hitta. Efter lite smärre panikkänslor och smärta kunde jag trots allt samla mig och kom på bättre tankar!
 
Inget får förstöra en dag som denna, dessutom gör tjejerna det väldigt svårt att vara på dåligt humör :)
Efter Kaxfallet hägrade en varm badtunna i Fällfors hos Jossans föräldrar men innan det tog Jossan med oss till några av Fällfors fina guldkorn! Åselet en vacker by vid Byskeälven, Småforsarna med en liten "Näcken"- fotografering och Nipan.
Småforsarna
 
Nipan, hit vill jag åka nästa sommar och bada :) Springa nerför sandkanten...spännande!
Slutligen Fällfors med badtunna och en fin köttsoppa som en bonus! Tack Nymans för det!
Ja och tack till de badande brudarna såklart!
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men vilken trevlig tur det där var !!! :-) Kram

2020-08-23 @ 19:14:42
URL: http://yamahajossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0