Ledigveckan

6 dagars ledighet slut och har nog inte haft många oproduktiva timmar. Jag har gjort om en vägg i min lägenhet samt målat en, anledningen till att det tagit så lång tid att "bara" göra om en vägg är jag rivit bort ca 8 lager tapet, bara det tog 2 dagar...men nu är jag färdig med det efter lite hjälp av Åsa, Göran och Madde.
Har redan lyckats göra hål på fel ställen när jag skulle sätta upp en hylla, jag blir så arg på mig själv men tänker att det inte är mitt problem då jag snart ska sälja lägenheten så fort jag hittat en ny lägenhet. Imorrn blir det jobb trots att det egentligen är ledigdag men eftersom tisdag är min första dag själv på jobbet så ska jag göra en mjukstart imorgon så jag inte sitter som ett frågetecken på tisdag då jag inte har någon att fråga osv...så nu laddar jag för 8 dagars arbete.
 

Kommentarer
Postat av: Mum

Oj så fint det blev!! Lycka till på jobbet i morrn!! Älskar dej Goa Jessi <3

2013-08-25 @ 21:56:02
Postat av: Mum

Oj så fint det blev!! Lycka till på jobbet i morrn!! Älskar dej Goa Jessi <3

2013-08-25 @ 21:56:05
Postat av: Staffan Sidenmark

Oj så snyggt det blev. Du är väldigt duktig. Tur att du fick lite hjälp.Vi hörs då jag kommer upp.
Älskar dej / Pappa

2013-08-26 @ 18:06:20
Postat av: sofie

Jättefint blev det! :)

2013-08-28 @ 19:39:10
URL: http://silwer.blogg.se
Postat av: Lillmarit

Snyggt!

2013-08-30 @ 23:38:51
Postat av: Ullis

Men kolla så läckert..!! Skulle behöva göra om jag med.. ;) Kramsi

2013-09-01 @ 11:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0