Husfarsknep mot förkylning!

Om min pappa hade blivit tillfrågad vilket han inte blivit tror jag att han hade föreslagit att jag skulle äta massa vitlök!
That's why:
Rå vitlök och falukorv på hårdbröd! En klassiker som jag växt upp med, inte bara i förkylningstider! C-vitamin ska också vara bra har jag hört så dricker jucie och knaprar vitaminer samt koppar med honungsvatten ska förhoppningsvis kunna få min hälsa på rätt spår igen! Nu ska jag gå tillbaka till att tycka synd om mig själv men kände bara ett stort behov att dela med mig av detta!

Kommentarer
Postat av: Staffan Sidenmark

Nu blir jag glad. Har ju lyckats lära dej nåt...
Jag blir verkligen sugen.
Love You.

2013-02-27 @ 20:51:33
Postat av: Sofie Silwer

Jaadu, du försöker iallafall bli frisk! Det är bra det. Fortsätter du med den där kosten så är du redo för dansgolvet imorgon. Garanterat! Krya på dig! Kram

2013-02-28 @ 14:14:51
URL: http://silwer.blogg.se
Postat av: mum

Blir lite sugen!! Stora Kryapådejkramen!!! å biter inte det där som kan du alltid komma till bergsbyn så ska jag göra ett ångbad ;)

2013-03-02 @ 15:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0