Måndag!

Efter en kändistät helg i Skellefteå har jag nu återvänt till verkligheten. I fredags afterworkade jag med miss Silwer och innan kvällen var slut hade herrarna i Ravaillacz, Janet Leon, Martin Rolinski och Danny alla passerat oss på verandan! Idag har jag varit med gruvgeologen Holger i Maurlidens dagbrott, detta som en liten introduktion till det jag ska göra i två veckor framöver, nämligen hjälpa till med lite malmmodellering!
Jessica på sniskan, redo att gå ut i den bittra vinterkylan!
En av borriggarna i Maurlidens östra dagbrott, men det jag egentligen tog kort på var isen bakom den där det är tydligt vilket vatten som är rent och inte!
Detta är Maurlidens västra dagbrott i vinterskrud, väggarna är fyllda med is i olika färger, rampen upp ur dagbrottet går längs med denna isiga vägg vilket gör att aktiviteten här inte är så hög här just nu.
Detta var lite av min dag, nu blir det skrivbordstjänst de kommande dagarna!
 

Kommentarer
Postat av: Staffan Sidenmark

Du är bra go du. love you.

2013-02-18 @ 19:09:38
Postat av: mum

Ahaaaaa världens sötaste geo-böna!! <3

2013-02-22 @ 20:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0