Skavsår och snöskor.

Veckan har gått fort! Inledde praktikveckan med lite densitetsmätningar på borrkärnor genom att skjuta ultraljud genom dom. Sedan har jag fått en introduktion till efterbehandlingsarbetet som Boliden gör och idag var vi ut till en gammal gruva utanför Kristineberg där de har problem med läckage, vi mätte vattengenomsläppligheten i borrhål runtomkring gruvan och vädret var fantastiskt och jag fick testa att gå i snöskor för första gången!! Var o spelade Innebandy i tisdags och ådrog mig världens skavsår som orsakades av mina inlägg i skorna, fick skavsår under hålfötterna, inte skönt men fick omvårdnad av mamma som hjälpte och nu är det ganska bra med dom faktiskt då jag har skor utan inlägg känns det inte ens att jag har dom! Nu ska jag bjuda på lite bilder från dagen.
 
 

Kommentarer
Postat av: mum

Fin fina bilder!! åsså önskar jag dej en riktigt go helg!! Puss

2013-02-08 @ 14:43:11
Postat av: Lillmarit

<3

2013-02-09 @ 12:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0