Bildbomb

Jassi motivationen är inte på topp och då får bloggen vila!
Tänkte iaf visa er lite bilder från när fransmännen var på besök och kanske lite annat!
Grillad korv är fina grejer!
Alice gör snöängel och Ellen visar att efterrätten är slut!
Ellen tittar på mig uppgivet, sluta ta kort och ge mig en muffins då!
Över 30 000 mil har saaben gått, undrar hur många mil jag gått i mina dagar?
Ett snöigt Boliden och lite gamla borrhålsloggar som jag skriver in i datorn. Just denna logg var skriven för hand och från 70-talet vilket gör det lite svårt att tyda. Jag kommer garanterat vara bäst på Boliden att mata in data efter detta, men kommer att få göra annat också, det är ju tur det :)
Inget tentaresultat än...
 

Kommentarer
Postat av: mum

Kul att se när din motivation liksom plopar upp med fina bildaer!!!! LOVE

2013-02-01 @ 09:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0