Seg som sirap

Så känner jag mig i skallen nu och totalt omotiverad! 
Julhelgen passerades och allt det känns lite dimmigt av sorg och saknad, nyårshelgen däremot blev bra och mycket trevlig. Tur att jag har så många fina människor ikring mig. Framöver nu är det hemtenta och tenta och lite annat plugg fram till den 15 januari, då är jag befriad från plugg för därefter ska jag göra praktik på Boliden i 10 veckor. Ser fram emot helgen efter den 15 för då är det begravning för mormor, en dag att hylla henne med nära och kära, det blir nog fint! Håller tummarna att alla fransyskor och fransmannen kommer hem då!!
 
Hoppas ni alla haft bra helger och önskar er ett fint 2013.

Kommentarer
Postat av: mum

förstår att du känner dej seg..... nästa vecka kanske vi ska börja vatten träna igen :) åsså får vi ta skidorna ibland :) Jag håller oxå tummar å sånt för att dom ska komma!! men det är alltid så knöliga resor..... eler så är det DYRT!!

2013-01-03 @ 18:19:38
Postat av: Anonym

Puss på dej!! <3

2013-01-03 @ 18:19:58
Postat av: Anonym

de va ja :)

2013-01-03 @ 18:20:20
Postat av: Lillmarit

Pöss på dig

2013-01-03 @ 23:17:55
Postat av: yamahajossan

Tänker mycket på dig, men mår inte så bra själv heller, och inte matilda...
kram

2013-01-04 @ 14:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0