Djurigt!

Spenderade helgen i Norrbotten hos Annica med mamma och göran, det var trevligt. Där bor också ett grönt spöke som är ganska så underhållande.
Gojan heter hon och är en 45+ årig papegoja.
 
Nu har början på slutet av min utbildning inletts, det handlar om att skriva examensarbete såklart! Jobbar just nu så hårt att det känns som min hjärna brinner ibland och jag är trött så trött! Jaja, så länge jag blir klar så kan det gott få brinna lite till om än andra delar av livet får lida.
 
I tisdags när jag körde hem från jobbet mötes jag av ett älgtåg i höjd med Varuträsk så jag blev tvungen att vända och ta kort på de söta men ack så stora håriga bestarna!
Inte det bästa kortet jag tagit under min karriär men tyvärr så skrämdes dom av mitt fotande så blev bara en bild. 7 älgar på väg till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0