Hur lång ska en arbetsintervju vara?

Jag har idag varit på min livs första arbetsintervju som geolog, Björkdalsgruvan sökte en produktionsgeolog och jag hade skickat in ansökan, Idag blev det dags för intervju, efter en dag i Renströmsgruvan där jag var mellan 6-14.30 så åkte jag till Björkdal för intervju 15.30 och tänkte att jag kanske skulle vara påväg hem innan skymmning, men icket, jag åkte därifrån vid 18.45. Drygt tre timmar, då hann dom med en intervju som mer var en liten presentation av företaget snarare att de hade frågor till mig, fick endast några frågor om min sociala status, utbildning och annars satt vi mest och småpratade. Sedan fick jag veta att jag är en av två som de ska intervjua för tjänsten så håller nu alla tummar och tår att de anställer mig! Sedan fick jag följa med en av de redan anställda produktionsgeologen på hans arbetspass för att se vad som det handlar om lite mer....det verkar som ett jobb för mig, inte vad jag trott men ändå bra!! Så nu är det bara att avvakta besked! 

Kommentarer
Postat av: Staffan Sidenmark

Jag håller tummarna för dej.
Lycka till vännen.
/Pappa

2013-03-04 @ 20:53:04
Postat av: Faster Ullis

Heja, håller tummarna.... !!! Låter nästan som om du redan är anställd.. ; ) Kram

2013-03-05 @ 16:54:01
Postat av: mum

håller oxå!!!!!

2013-03-06 @ 17:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0