Våren närmar sig med besked!

I alla fall vårkänslorna! Solen värmer kinden och snöblask på vägarna, det är snart påsk.
Avjnöt grillad falukorv med Sofie idag vid Alhemskyrkan, det var riktigt skönt trots att hon inte har fattat grejen med falukorv utan grillar sin tråkiga grillkorv ;)
 
Annars är det full rulle på jobbet/examensarbetet i Boliden, men nu är det bara 4 dagar kvar sen är jag enligt mitt shcema klar med del 1, karteringen. Började i fredags att rita lite på min profil...här får ni ett smakprov;
Kortet är taget över ritbordet därav ränderna!
Igår fick jag en trevlig överraskning på posten, det blir bröllop i sommar mellan Yamahajossan och hennes Tobias, så kul!
Då kommer jag att kunna ha örhängen om jag så vill! Ikväll testar jag ett litet fiskhänge.
Nu blir det middagsbjudning, jag och Sofie ska dricka mitt vita vin från Loire-dalen som inhandlades i somras och till det bjuder jag på en laxsoppa! Hoppas det ska smaka bra!
 

Kommentarer
Postat av: mum

Snyggo du är fin vad än du hänger i örat!! eller är du på örat ;) puss <3

2013-03-23 @ 20:07:11
Postat av: staffan sidenmark

Vilken snygging.
Ha en bra kväll.

2013-03-23 @ 20:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0