Ljuset i tunneln...

är där! På torsdag presenterar jag mitt examensarbete i Lund, sen är det nästan färdigt, då är det mestadels formaliteter kvar skulle jag tro. Idag har jag suttit med layout för att det ska följa universitetets standard...tröttsamt. Kul att träffa klasskompisarna iallafall. Ikväll var jag tvungen gå/jogga ut en sväng för att rensa huvudet o röra kroppen.
Möttes av tusentals sniglar i min framfart som jag fick hoppa mellan, de är svarta så de syns åtminstone...fick även se en kopparödla...rena rama djurparken i skogen utanför där pappa bor!

Kommentarer
Postat av: Lillmarit

Mysig skog. Lycka till sötnöt. :)

2013-05-29 @ 08:16:36
Postat av: Madde Kjell

Lycka till idag, eller hoppas det gick bra om du redan gjort bort ditt. Men jag har för mig att du skulle kolla lite extra på någon samtidigt som du skulle presentera. Detta är en lätt match för dig. KRAM

2013-05-30 @ 11:28:57
Postat av: mum

å nu är du KLAR!!! GRATTIS älskade "unge" puss :9

2013-06-01 @ 22:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0