Plötsligt kom den...

NERVOSITETEN, klumpen i magen, har varit så fokuserad på att skriva min uppsats så jag har förträngt redovisningen av det hela...insikten att plugget snart är ett minne blott!
 
Lite vemodigt men just nu känns det mest skönt, jag är på upploppet och jag leder just nu. Efter målgång börjar ett nytt kapitel, ett kapitel som inleds med sommarjobb. Sen, sen får vi se vad lillla jag ska göra.
 
Nu ska jag försöka slutföra min uppsats imorrn och sedan lämna in till min handledare för kontroll. Sen kommer söta lilla Emma imorrn kväll och ska hänga med mig i helgen! myspys innnan jag åker till Skåne på söndag....
EN DAG I TAGET NU!
Bild på borrkärna som jag loggat för min uppsats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0