Regn, Isbanor och skrapande ljud...

Vädret är som det alltid är, opassande, oförutsägbart och ganska så fint med jämna mellanrum. Bilen hittar nya sätt att strula så jag inte ska glömma bort att en behöver ett visst mått av kärlek! Ledigvecka och snart första advent. Jaag är enligt utsago inte mycket för julen men av nån konstig anledning har jag julpyntat mitt kök med en julstjärna...bara en sån sak...vuxenpoängen bara ramlar in.
Fin som bara den!! 
Sen för att piffa upp blomman lite så fick den sällskap av mitt första husdjur, ruggugglan Sture som tappat bort sina kompisar men tyckte jag verkade himla go och snäll.
Som inte det vore nog hittade jag en gammal julduk som dammades av för att få inviga mitt nya köksbord :)
Over and out!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Staffan Sidenmark

Fint blev det. Längtar tills jag får komma och se.

2013-11-28 @ 16:22:54
Postat av: Lillmarit

Fiiiiint!

2013-11-28 @ 20:48:43
Postat av: mum

hi hihih jag ser dej i fönstret!! min fina JESSI du har goda inredningstalanger!! Puss :) <3

2013-12-01 @ 15:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0