När knoppar brister...

...är det dags för pollensäsong.
 
Det är en bitterljuv tid, härligt med ljuset och värmen och den nalkande sommaren med semester och glada människor. Fördelarna gör att det går att genomlida pollensäsongen ändå.
 
Jag är numera byfadder för en liten by i Centralafrikanska republiken, för 200 kronor i månaden tycker jag det är värt att lägga på att veta att några barn får en trygghet och en framtidstro. Fick detta kortet skickat till mig med välkomstbrevet, tänk om jag någob dag faktiskt kan resa dit!
 
Förresten efter många om och men har jag nu slagit slag i saken och investerat i en ny mobiltelefon så jag kan skaffa instagram och alla andra nödvändigheter.
Det känns vemodigt, min Nokia N9 har tjänat mig väl i över två år men nu är jag redo att kliva in i android-eran.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillmarit

Välkommen! Gillar kylskåpsmagneten också.
Pöss 😀

2014-06-01 @ 14:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0